تا اینجا اومدی لایک نمیکنی¿?
12 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
تا اینجا اومدی لایک نمیکنی¿?
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
فین>>
عالیییییییی
فقط منم که دوست دارم توی دنیای واقعی ام باهم باشن ؟
نه فقط تو نیستی منم هستم🥺🥺
ویونا خیلی کراشههههه🫂
وایییییی مایا و نوا 😭
یه سؤال اسلاید ٣ مگه اسمش پَریا(Parya) نیست؟
اس ٨ خنده ی کراشممممم فین خیلییییییییییی کیوتهههههه
Slide آخر؛ تا حالا یه همچین خنده ی قشنگی از سدی ندیده بودم، ولی اسمش Sadi هست!
ج ن=میلی و گیتن و نوآ از همه خوشگل تر بودن🥰😇🤩😍😻
نمیدونم من اینجوری اسماشونو شنیده بودم
منم نمد هنگیدم😹🤣😅😂
آره پریا هست ولی تو اونجا پریا تلفظ میشه
آهان مرسی
وایب ناتالی>>>>>💘
🤍>>>>
من یلی قشنگ بود 🫂 مخصوصا مال سیدی و ویونا 🙃🌺
وایییی مایا>>>>>>>>
کاراکتر مورد علاقم تو استرنجر تینگز رابین بودددد و هستتت
✨✨✨🫂
عالی:)
مرسی🥺