3 سال پیش 5 اسلاید 1,612 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی کیپاپ (K-pop)

نظرات بازدیدکنندگان (112)
  • چه گیاه خواری

  • پس چانی چی.... حتما وونیونگ خانم لایقش نیس بعدا بنگچان لایقشه؟😐
    ______
    حق

  • وونیونگ؟دیگه پیک‌می نیس و اون کارا فقط برای معروفیت بوده!(دقیقا مث جلی‌یونیس)
    بنگ‌چان؟؟جدی؟درمورد همون بنگ‌چانی که بحاطر کار نکرده عذرخواهی میکرد حرف میزنی؟؟؟🤌🏻😐
    ان‌سی‌تی؟؟؟نمیدونم برا چی کل گروه ان‌سی‌تی رو منفور خطاب کردی اما قطعا بخاطر ته‌ایل نبوده چون وقتی این پست ساخته شده ماجرای‌ته‌ایل لو‌نرفته بود(حتی اگه هم بود دلیل نمیشه به خاطر ته‌ایل به کل گروه هیت بدی
    جنی؟آها چون حالت چهرش مغرورانست؟😂🤌🏻
    هواسا:اره درسته باید بهش هیت بدیم چون صورت و بدنش نسبت به ایدلای دیگه پرتره و پوستش گندمیه

    • داداش پست واسه یه سال پیشه چی میگی🙂

    • نتیجه رو بخونی بد نیست

    • بهرحال معنی منفور نمیشه کسایی که بیشترین هیتو میگیرن این خودش یه توهیینه/:
      و اینکه چه ربطی به یسال پیش بودنش داره😟یعنی یه سال پیش بنگچان منفور بوده؟؟؟😐

    • نه منظورم یه چی دیگه بود

    • وونیونگو میگم

    • وونیونگ یه سال پیش منفور ترین آیدل بود خب

    • به هواسا درسته هیت بدیم؟داداش فازت چیهه

    • روژین
      lovęd _3
      | 3 هفته پیش
      به هواسا درسته هیت بدیم؟داداش فازت چیهه
      _________
      چه ربطی به هواسا دارههه😐😐😐😐تشبیه گوز به شقیقه؟😂

    • +×10000000

    • ++

    • چقد این کاربره زر میزنه نمیخواد قبول کنه منفور نیستن🤣🥰لیمو بریم تو کارش..؟

    • نبابا مال چند ماه پیشه ولش کن

  • ولی وونیونگ و جنی و هواسا لایقش نیستن
    البته بقیه هم نیستن

    • خب من که بیشتریا رو نمیشناسم ولی خب هیچ ایدلی لایق هیت نیست من اگه میدونستم چان هم اینجوریه میگفتم

    • گفتم هیچ کسی نیست

    • بنگچان؟
      ان سی تی؟

  • وونیونگ و جنی بچم

  • جنی؟! نه بابا😂

  • @Benita💛✨️
    چرا جنی هر کی منفور میبینتش خودش منفوره
    ______
    +

  • جنی به این خوبییی😭😭😭🥺🥺🥺

  • همشون🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐

  • این پست🚮🚮🚮 صبر کن!
    آیدلای این پست🛐🛐🛐

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.