5 ماه پیش 7 اسلاید 307 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی فیلم و سریال

نظرات بازدیدکنندگان (157)
  • ستایششش نظرسنجیت کجاست؟چرا نیستش؟!

  • خودت دیدیشون؟

  • بک میدم

  • ممنون میشم تست(نامه ای به تو)رو لایک کنی.

  • فیلم ادی عقاب هم خیلی انگیزشی بود ... موهای تنم سیخ شد وقتی دیدمش

  • ᴚƎΛ˥Iᔕ
    【ـ٨ـﮩـ】【⫷】 【G】
    | 5 ساعت پیش
    با بچه خوشگل مردم چیکار داری ؟

    😂کارهای خوب(😔🤝

    • قربون غیرتی شدنت😔👌

  • تولد ستایش مبارک 🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍕🍕🍕🍕🍕🍕🥘🍫🍫🍫🍫🍫

  • سلامم ^^❤
    تولدت مبارک باشهه ^^💕
    امیدوارم به همه ی ارزوهای قشنگت برسیی ^^❤

  • خوشگل خانوم...
    کسی خونه هست؟

    • یس، 🦋

    • دلم برات تنگ شده🐣🥺

    • منم همینطور ستایش🌻
      چطوری؟ زندگی به کامه؟

    • یس زندگی عالیه، امروز اشپزی کردم و چیزی نسوخت 😂
      راستی از خودت چخبر؟

    • افتخار میکنم بهت😂🤝
      منم هیچی والا بابام تازه اومده مرخصی خودم خونه مامان بزرگم اینام و درمل زندگی خوش میگذره بد نیست🤝😂

    • اوهوم، اصلا همین که مدرسه نیست خودش عالیه🐣✨

    • 😂⁦🤦🏻‍♀️⁩
      اما من دلم تنگ شده

    • من وقتی دل تنگ مدرسه میشم، به این فکر میکنم که وقتی بیاد دیگه نه ماه میمونه😖✌

    • 😂😂
      و یکماه آخر دهنتو..⁦🤦🏻‍♀️⁩

    • خب، ایا هنوز هم دلتنگ هستید؟

    • آری
      راستی ستایش یادته گفتی یکم که بگذره مهدی گلستانی رو یادم میره؟هولشتک بگم هنوز یادم نرفته😔💔

    • خب فک کنم بجز مدرسه دلتنگ یکی دیگه هم هستی، ای بابا
      به شیوا اون قلب شکسته نمیاد 🙁

    • 😂😂😂😔 قیمست نمیشه اینگار
      حاجی عاشقش که نیستم فقط چون سیب گلوش بامزه بود خوشم میومد ازش 😂 ولی دلتنگی درسته واقعا هم خود برنامه ستاره ساز رو خیلی. دوست داشتم هم بازیکنانش
      ولی دلتنگی برای مدرسه کاملا جدیه
      برای دوستام دلم تنگ نشده حقیقتا ولی برای مدرسه و حیاطش معلمای سمیمون(مخصوصا علوم😂😂)جرو بحثام با معلم دینی مسئول بوفه که همیشه سرمون کلاه میزاشت حتی پسرایی که بعد از مدرسه میومدن تک چرخ میزدن 😔😂و رمانهایی که تو مدرسه میخوندمشون و خیلی چیزای دیگه
      البته این معلم هارو دیگه نخواهم دید🗿💔

    • واییی وای اردوهای که می‌رفتیم رو نگفتممم
      و توتای خوشمزه حیاط مدرسمون😂
      آها راستی دلم برای چند نفر هم تنگ شده
      فرشته یه دختره حقیقتا من تا دوران مدرسه زیاد قدرشو نمی‌دونستم اما خیلی روحیاتش به من میخورد دلم برای اون تنگ شده
      و یه دخترم بود اسمش الهه بود فک کنم اونم با من همکلاسی نبود اما دوسش داشتم
      جالبیش اینجاست دلم برای دوستایی که ۲۴ ساعت باهم وقت میگذروندیم تنگ نشده⁦🤦🏻‍♀️⁩ اونا بعضی وقتا پیام میدن که شیوا دلم برات تنگ شده و من خجالت میکشم که آیا باید به دروغ بگم منم دلم براش تنگ شده یا نه🤡

    • ستایش شاپ دلت برای کیا/چیا تنگ شده؟

    • اعتراف میکنم فک کردم دلت برای دوستای مدرست تنگ شده، ولی مثل اینکه بیشتر دلت برای محیط مدرسه تنگه
      میخواستم بگه سه تا هفته دیگه میری مدرسه ولی یادم افتاد مدرسه ات عوض میشه

    • خب راستش امسال کلاسمون طبقه دوم بود و زنگ تفریح هم 10 دقیقه بخاطر همین اصلا وقت نمیشد که بیایم تو حیاط، پس خاطره خاصی اونجا ندارم که دلم براش تنگ شه
      بچه های کلاس هم که هیچی نگم بهتره، از اونجایی که با اکثر کلاس (بجز 4 نفر) قبلا متوسطه اول هم مدرسه ای بودیم و خب متوسطه اول هم مدرسه ای بودیم، متوسطه اول هم اینجوری بود که از کلاس هشتم یچیزی افتاده بین بچه ها که ستایش از قبل سوالای امتحانو داره بخاطر همینم همیشه بیسته، پس بچه ها هم هیچی،

    • خب پس فقط یه کوچولو دلم برای بعضی از معلما تنگ شده
      فقط دوتاشون، معلم زیست و فارسی، همین 🤷‍♀️

    • ستایش اونا بهت حسودی میکنن‌ بهشون اهمیت نده✨💗
      ولی سعی کن امسال بیشتر بری توی حیاط مدرسه 🏫

    • بحث حسودی اینا نیست، مامانم از معلمای مدرسه بود
      حتما🎢🤍

    • چه باحال 👌

  • کاربردی بود‌‌...یه جورایی..ممنون.

    • 🎢✨، راستی تلفظ راکیتو درسته؟

    • صد در صد✔;)

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.