3 سال پیش 7 اسلاید 987 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی کیپاپ (K-pop)

نظرات بازدیدکنندگان (117)
  • بحث نکنین دوستان، استارشیپ بنظرم از همشون بهتره، درسته تازه کاره ولی خیلی پیشرفت کرده، آیو آهنگ دبیوشون از بقیه گروه های دختر خیلی بیشتر ویو خورد و... بقیه کمپانی ها قبلا گروهای خیلی قوی بیرون دادن ولی استارشیپ با دوتا گروه خودشو بالا کشید.

  • هایب یه مدت خوب بود
    الا زیده😍💔

  • تولدت مبارکک

  • واییی ببخشید که اینجا دارم اینو میگم، من یه مسابقه گذاشتم و میخوام تورو برنده اعلام کنم ولی بلد نیستم تو میدونی چجوری؟:)

  • هایب واقعا لیاقت اول بودنو نداره همه فک میکنن وای بیگ هیت بهترینه اما اگه دقت کنید ایدلای هایب بیشتر مواقع ت مراسما حالشون بد میشه ک نشون میده هایب بیش از حد ازشون کار میکشه و همچنین هایب یکی از کمپانیایی ک بشدت تو سی...استه و استفاش بیشتر انتی فنن...

    • او جدی؟؟ من واقعا اینو نمیدونستم فک میکردم هایب از همه کمپانیا بهتره

    • نه واقعا نیس

    • نه واقعا نیس

    • دقیقا

  • به نظرم اصلا وایجی نباید باشه🗿🕶

    • ولی بنظرم هایب لیاقت جایگاهشو داره....
      در مورد بقیشون مطمئن نیستم

    • هایپ رو منم موافقم

  • خب داوش
    ادیتای hope و تو خیلیییی خوبهههههه

  • به کاربر Hope چیکار داری یکاره😂😭
    یه بار دیگه هم گفتم دوباره هم میگم ادیتت خیلیم خوبه

    • خب هی میگه ادیتم بده کاور تستام نابوده😭
      منم ازش یاد گرفتم همش میترسم ادیتم بد باشههه
      نخیر ادیت این دو تا تست آخرم خیلی بدههه

    • میزنم تو دهنتا
      نه ادیت hope بده نه مال تو

    • یه بار دیگه بگو ادیت hope خوبه میخوام پینش کنم فشاری شه

  • شاید خیلیا مخالف باشن ولی بنظرم اس ام از وایجی حداقل بهتره چون وایجی هر ماه یه آیدلش ولش میکنه از همین باید فهمید اسم اس ام بیشتر در رفته چون آرتیستاش در مورد شرایطشون میتونن حرف بزنن اما بقیه حرف نمیزنن

    • مخالفم ، بنظرم وای جی هرچقد بد باشه حداقل از اس ام و کیوب بهتره

    • بالاخره هر کی یه نظری داره...
      ولی من خودم میگم وای جی بهتره بازم باوجود همه ی بدیایی که داره...

    • اس ام کاملا نابوده
      فقط روی ویژوال تمرکز کرده و کارمنداشم از وضعیت حقوق راضی نیستن
      وای جی حداقل روی گروه هاش وقت بیشتری گذاشته شده و هرگروه که از وای جی دبیو میکنه میترکونه نمونشم بلک پینک 2ne1 و بیبی مانستر که هنوز دبیو نکرده کلی فن داره البته نمیگم استعداد خود آیدل ها نبوده ولی بالاخره نکته قابل توجهیه

  • شارلوت باری دیگر با بهترین آژانس های کیپاپپپپ

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.