(این اطلاعات تکذیب یا تایید نشدن و ممکنه واقعیت نداشته باشن شاید هم درست باشن)
4 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
(این اطلاعات تکذیب یا تایید نشدن و ممکنه واقعیت نداشته باشن شاید هم درست باشن)
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
آره همه درست میگین در هر صورت همه کمپانیا یجورن. یکی حقوق و کامبکش بیشتره ولی آیدولارو ش.ک..نج..ه ر..و.ح...ی میدن. یکیم (مث وایجی) اصن هر قرن ی بار کامبک میدن ولی اجازه کارای دیگه ب آیدولا میدن. (مثل جنی ک تو د ایدل بازی کرد..)
اگه از وایجی بره از بلک پینکم میره..؟💔
شایدم کلا بلک پینک جمع کنن برن یجا دیگه.
بنظرم این همه سال ت وایجی اذیت شدن درست ولی وضعیت بقیه کمپانیاهم همینه تازه اونا حقوقشونم کمتره...ب هر حال ما ک نمیدونیم فقط باید هر انتخابی گرفتن حمایتشون کنیم
امیدوارم
چند روز پیش از لیسا گفته بودن
اره دقیقا ولی اون شایعه بود این یکم مدرکم داره
ی مشکل دیگهم هست اینکه چرا تو تایم پایان قرارداد وایجی با بلکپینک هیچ خبری از تمدید شدن یا نشدنشون منتشر نشده...؟
راست میگی ولی فک نکنم براشون هیچی جایی بهتر از وایجی باشه