8 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
اسلاید 5 خیلی حق بود............................
ولی وقتی که با خط کش و کتاب ریاضی بیفتم دنبال بچه ها میفهمن که نباید خط قرمزای منو زیر پا بزارن!
Infj هستم ولی intj رو دوست دارم
من enfp ام و حق بود
منم ورژن درونگراتم..
منxxfpامم..وانگارترکیبیازهمهتایپام..🗿🫧
enfpهستم و واقعا خیلی حق بود
عه یه جورایی همتایپیم منم xnfpامم😃🤝
واقعا درسته😔😔
چه تایپی هستید!؟🤔😞
Enfp
هه یجورایی همتایپیم منم xnfp ام.!
😔😔
اع منممم.😀
ولی enfp رو بیشتر دوس دارم
عه منم همینطور،خوشبختم از اشناییت همزاد😃😃
همچنین همزاد 🙂🙆💕
🫠🫀
زود بساز منتظریم
عالی بود
ورژن درونگراش چی؟؟
ساختم 😁🫀
تازه دیدمم
ببخشید
نه بابا چرا ببخشید خیلی ممنون که تستم رو دیدی😃🫀
🤍
🫠🫀
تاحالا تایپxxxxندیده بودم.میشه یکی بگه چجوری به وجود اومده؟😸
ببین x xxx تایپ نیست بجاط اینکه 16 تا تایپ بلهم بنویسن از چهار تا x استفاده میکنن
متلا اگه یک نفر میانگرا باسه اینجوری میشه
Xntp
یعنی هم i همe
مغزم🤯😂😂ممنون❣
بسی خنگ تشریف دارم😂
بجای ۱۶تایپ ازش استفاده میشه😁✨