3 سال پیش 5 اسلاید 661 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی کیپاپ (K-pop)

نظرات بازدیدکنندگان (76)
  • کلا با بلک پینک لجی آره

  • میدزی
    اکسوال
    بلینک
    استی
    اینا تو جدول خود کره هم جز ۵ تای اول هستن !
    منبعت کجاست ؟
    هر جا هست اشتباه نوشتی !

  • این همه فندوم های خوب دیگه رو نزاشتی چه تستیه؟

  • ارمی بهترین فندومه بعدشم بلینک چرا فندوم بلک پینک و اکسو و ایتزی و خیلی از گروه های دیگه رو نزاشته بودی؟

  • استی ، بلینک ، اکسوال ، میدزی؟؟؟؟

  • میدزی؟

  • خودم وانسم البته کیپاپرم ولی بیشتر وانسم 💖🤗

  • فاخخخخ
    باید ارمی اول باشههههه
    جاش اشتباهعع

    • بمولا🗿👍

  • الفها واقعا خوبه

  • من خودم مولتی فنم کلی گروه هست که عاشقشونم
    استی موا آرمی بلینک اکسوال و خیلی گروهای دیگه
    همه گروه های کیپاپ عالین
    همه این گروها دودسته فن دارن تعصبی و غیر تعصبی و این تعصبی ها کار رو خراب میکنن

    • مولتی فن ؟ خخخ

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.