3 سال پیش 7 اسلاید 805 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی سرگرمی

نظرات بازدیدکنندگان (36)
  • من آدم بی مصرفی نیستم چون در این حدهه می شود و در سال می باشد و در سال می باشد که در روستای کلاته دلاکان از توابع بخش مرکزی شهرستان بیرجند در استان خراسان رضوی قرار دارد و در سال می باشد که در روستای کلاته دلاکان از توابع بخش مرکزی شهرستان بیرجند در استان خراسان رضوی قرار دارد و...

    • این داستان ادامه دارد...😔🤣

  • عالی‌بود

  • ج.چ من آدم بی استعدادی نیستم ولی خب شاید به خاطر اینکه درس یا به عبارت دیگر من برم کره
    ها؟😂

  • بیشترشون من بودن!😑😑😑
    چالش: من آدم بی استعدادی نیستم چون اصلا خونه بودم ولی تا حالا اینقدر صدات زدم.
    واکنش من: 😐😐😐😐😐
    واکنش کیبوردم: 😁😁😁😁😁
    واکنش تستچی: 🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️

  • من ادم بی استعدادی نیستم چون از اینکه به من گفتن
    (وات!)

  • یه سریال ۴۰ قسمتی رو تو ۱ روز و نیم تموم کردم

  • من آدم بی استعدادی نیستم چون من به عنوان یک انسان است و به کاری که درونش مطالب وبلاگ امرداد ٩٠
    😐😐😐

  • من آدم بی استعدادی نیستم چون از همون دی ام اس تی دی ام
    آگوست دی شوگارو میخونه کیوبردم😔✨🤌🏻

  • من آدم بی استعدادی نیستم چون این مقاله به این خوشگلی نپصم 😂

  • من ادم بی استعدادی نیستم چون خیلی دوستش دارم
    🗿🗿

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.