از تو انستا آوردم امیدوارم خوشتون بیاد
6 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
از تو انستا آوردم امیدوارم خوشتون بیاد
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
اصلا هم منتغم درد نگرفت💀💅
من منتغم سکته کرد الان تو کماست
یا مثلا شروین حاجیپور 🦥🙏🏻
واقعا که . فقط چون آرمی هستین حق ندارید بگید جایزه گرمی حق بی تی اسه و حقشو خوردن . اولیویا رودریگو خیلی بهتر از اونا بود یا هری استایلز:)
واقعا بی تی اس مقابل اونا کم میاره .
آرمی نیستم ولی بی تی اس اون سال خیلی بیشتر سروصدا کرد تا اولیویا ردریگو یا هری استایلز
بنویس هروقت خوندی شادروان شو
اونوقت تو یه رای گیری معتبر واسه همین چند روز پیش بی تی اس سه برابر وان دی رای آورد بعنوان بهترین بوی بند و برنده شد
تعصبی نباش مسلما بی تی اس بهتره
جررررر . واقعا پیامت خنده داره . چون آرمی هستی میگی
مایوس؟ من ؟ معلومه واقعا ...
😐
نه بخدا راس میگم(مدرک بالاتر از بخدا؟🗿)
سایت معتبر بود. بین واندی و بنگتن بنگتن رای آورد...
++++
آدم اعصابش خراب میشه آخه چرا اینکارا رو میکنن؟میخوان با نژادپرستی بهچی برسن؟
بی لیاقتن