3 سال پیش 4 اسلاید 1,687 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی انیمه

نظرات بازدیدکنندگان (86)
  • من یبار خواب دیدم میرم مدرسه...بعد میریم با کلاس نهمیای مدرسمون جنگ کنیم(امسال میرم هشتم)
    آغا بعد رفتیم تو کلاس...دیدم که میتسویا و سانزو(چقدر مرتبط)نشستن پیش دختر پیکمیه مدرسمون..‌بعدش از خواب بیدار شدم🗿🤝

  • من امروز خواب دیدم که یکی از دوستام به دبیر ادبیاتمون یه حرف بد گفت(دبیرامون نصفشون مردن ولی خودمون دختریم)بعد دبیره عصبانی شد بردتش دفتر بعدش ما تو حیاط نشسته بودیم دیدیم یهو دوستم از دفتر بیرون اومد داشت میدوید دبیر زبانمون هم دنبالش میدوید میخواست کتکش بزنه😂😂دبیر زبانمون مرده

  • من دورایاکیام خوشمزه تره منو ببر مای کی

  • ولی هیچی خوابای من نمیشه....
    یه بار خواب دیرم که توی مدرسم بعدش کل بلند تومان و تنجیکو اومده بودن مدرسمون بعدش من از پشت بوم ساختمون مدرسه پریدم گفتم میوووووو بعدش یهو گوجو اومد منو نجاتم داد وقتی که به کمک گوجو عین ادم فرود اومدم سانزو رو دیدم که لباس هلو کیتی پوشیده موهاشم شبیه این بچه سه ساله ها بسته ....🦖💔 از اونور دوستمم کلاغ شده بود داشتش با ایتاچی با اهنگ مایک دراپ بی تی اس و مانیاک اسکیز میرقصید یهو شجریان اومد با دراکن سلام احوالپرسی کرد🦖💔💔

  • ج.چ‌میشه‌منم‌ببرییییییییی؟

  • خرشانسسسس

  • وای چه جالب بودددد

  • سممممممسکسنسمصپسنیدبمیت

    • خیلی سم بود،،،، بعد من یه چی یادم رفت بنویسم که دراکن لباس صورتی تنش بود :/
      اصلا شت،،،،،،

    • مصمصجصسنثجسمسننثتیسن

  • من چند شب پیش خواب جیمین و دیدم که باهم تو ماشین بودیم (نمی‌دونم چرا)اومده بود ایران وقتی ماشین وایساد یهو همه حمله ور شدن سمت ماشین جیمین کلی هدیه از کره آورده بود بهش گفتم میشه به منم بدی اونم گفت معلومه بعد بغلم کرد و کنار لبمو بوسید یهو از خواب پریده من اصن آرمی نیستم البته 🤭🤣

    • اینکه آرمی نباشی و این خوابو ببینی ته خر شانسیه🚬😍😭

    • 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

  • وای خدا خیلی خوب بود کاش منم خواب این دوتا ببینم 😂⁦❤️⁩

    • من میخوام خواب هانما ببینم اما حیف.....

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.