3 سال پیش 4 اسلاید 225 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی تست MBTI

نظرات بازدیدکنندگان (20)
  • کدوم آدمی با این ذهنش چنین فکری میکنه واقعا براش متاسفم اولا اینکه درونگرایی به معنای کم حرفی یا پر حرفی نیست به معنای خندیدن یا نخندید نیست درونگرایی به معنای افسردگی نیست فقط به معنی این ترجیح میدیم بعضی اوقات برای خودمون باشیم افکار خودمون را باز کنیم از ححرف مردم دورباشیم
    تستت خوب بود🙃پین؟

  • اصلابرای همین تایپموعوض کردم

  • هی حق🖤

  • من درونگرای شدید بودم و فقط بخاطر یه چص حرفاشون شخصیت واقعیمو از دست دادم و خودمو کامل عوض کردم و برونگرا شدم 💔🙂فکر کن چقدر برام سخت بود همش بهم میگفتن خشک و فکر میکردن مغرورم 🙂🙂💔💔

    • این رو بدون که تو تمام دنیا و کل تاریخش،فقط یک نفر مثل تو هست،اونم خودتی💗خیلی با ارزش تر از نظر دیگران هستی،چه برون گرا،چه درونگرا
      منم خیلی حرف شنیدم بخاطر شخصیتم🥺

    • خیلی ممنونم🫂🫀💌

    • خیلی سخته مثل اینه که خودتو بکشی ...توصیه میکنم هیچوقت انجام نده چون بزرگترین اشتباه بود که در حق خودم کردم

  • من خودم درونگرام=)

  • دقیقا بیماری نیست
    ولی من فکر میکنم بعضی درونگرا ها به دو دسته هستند
    دسته اول: اونایی که با اعتماد به نفس هستند و دوست دارند پیشتر با خودشون وقت بگذرانند تا با بقیه
    دسته دوم : به خاطر خجالت یا اضطراب اجتماعی است

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.