
باور کردنی نیست 😱

تئوری شماره 1: نهالی که در «وال-ای» میبینیم، در «زندگی یک حشره» به درخت تبدیل میشود. وال-ای از یک نهال نگهداری میکرد تا انسانها به زمین بازگردند، آن را به یاد دارید؟ آن «جوانه» میتواند همان «درخت» زندگی یک حشره باشد. نکته جالب دیگر، این است که حتی با وجود تجدید حیات گیاهی، هیچ انسانی در این انیمیشن حضور ندارد؛ چون جمعیت زمین هنوز به حدنصاب نرسیده است.

تئوری شماره 2: ما شاهد سفر کارل برای ملاقات الی در «دنیای پس از مرگ» هستیم. این تئوری، برداشت ما از انیمیشن غمگین آپ را اندوهناکتر میکند؛ فرض بر این است که در ابتدای فیلم، مرگ کارل را میبینیم و در ادامه، شاهد سفر او به همراه یک فرشته برای رسیدن به الی هستیم؛ همسر وفادارش که در دنیای پس از مرگ منتظر اوست.

تئوری شماره 3: شخصیت بو از کمپانی هیولاها، همان جادوگر فیلم دلیر است. بو، سالی را دوست داشت و وقتی بزرگ شد، تلاش برای پیدا کردن او را آغاز کرد. او از درهایی که به مایک و سالی امکان سفر در طول زمان را میداد استفاده کرد و تا دوران زندگی دلیر به عقب برگشت؛ بو در آنجا، موفق به کشف منشا the will-o’-the-wispها شد. حکاکی تصویر سالی در فیلم دلیر، اشارهای جدی به این موضوع دارد که جادوگر همان بو است که در دنیای داستان اسباببازیها هم حضور داشت. نکته جالب دیگر این است که این تئوری، وجود حکاکی سیاره پیتزا را هم توضیح میدهد

تئوری شماره 4: مادر اندی، مالک واقعی «جسی» است. پیکسار به ایجاد پیوستگی بین جزییات داستان علاقه شدیدی دارد؛ بنابراین این تئوری درست به نظر میرسد. از نوع نگاهی که مادر اندی به کلاه او میاندازد (کلاهی شبیه کلاه جسی) میتوان اینطور نتیجه گرفت که مادر اندی همان امیلی یا مالک واقعی جسی است

تئوری شماره 5: همه فیلمهای پیکسار به آخرالزمان میپردازند. تیم طراحی The After Hours، عقیده دارد که تمام فیلمهای پیکسار در جهانی واحد اتفاق میافتند و همه آنها به سمت فرجامی مشخص میروند؛ اسباببازیهای سخنگو، اشیای بیجان و بقیه کاراکترها، یک روز همه انسانها را سوار یک سفینه میکنند؛ با توجه به وال-ای، رسیدن چنین نتیجهای بدیهی است چون همه مخلوقات پیکسار از «بازیچه انسانها بودن» و پس از مدتی «در گوشهای فراموش شدن» خستهاند. وقتی انسانها اجازه برگشت به زمین را پیدا کنند، وال-ای و «ایو» بر آنها حکومت خواهند کرد. در افشای رازهای پیکسار ، آخرالزمانی بودن دنیایی که داستانهای این کمپانی در آن میگذرد، چندان دور از ذهن نیست.

بچه ها دوست داشتین من دنبال و لایک و نظر هم یادتون نره و بگین بیشترش کنم یا خیره بای بای گل ها
اگر پسندیدی، لایک کن و به سازنده انرژی بده!
سلام خوبی عزیزم
خیلی جالب بود😘😘