2 سال پیش 4 اسلاید 1,645 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی طرفداری

نظرات بازدیدکنندگان (40)
  • برادران دافر گفتن که شخصیت اصلی قرار نیس بمیره
    مثلا مکس انقد پروپاقرص بود که نشد حذفش کنن یا هاپر که وقتی مرد شکه شدم ولی بعدش دباره اومد.
    یه تئوری دیگه هست که ممکنه اد تو فصل بعد ویلن بشه که هنری/وکنا ازش استفاده کنه و دوباره نجات پیدا کنه زنده بشه. اما اون دختره که با استیو بود (نانسی نبود) اونم بمیره

    • شخصیت اصلی تقریبا نداشتیم توی فیلم .

  • ما تحمل مرگ ادی که یه فصل کلا بود و نداشتیم بعد الونن هوفف

  • من سر ادی انقدر گریه کردم سر پدربزرگم اونقدر گریه نکردم

  • چهارمی یکم چرت میشه بنظرم

  • تئوری اول فک کنم درس باشه چون میگن توی فصل ۵ احتمال اینکه الون بمیره زیاده:)...

    • 🥲

    • شخصیت اصلی و بکشننن
      مگه فیلم ترکیههه
      عمرا بزارم ال بمیرهه
      نباید بمیرههه

  • احتمال اینکه ویل بمیره بنظرم بیشتره تا ال🥲💔
    ولی اصلا دلم نمیخواد این اتفاق بیفته

  • ولی چهارمی خیلی بدهههه🗿

  • اگه هریک از شخصیتای استی بمیره
    من افسردگی مطلق میگیرم

  • پشمامممم

  • وای خیلی باحال بود ولی امید وارم هیچ کدوم تو فصل پنج اتفاق نیفته 🥲

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.