جین در خطره! #نفر_بعدی_در_کار_نیست
5 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
جین در خطره! #نفر_بعدی_در_کار_نیست
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
یه سوال شونه شوگا چی شده
یونگی تصادف کرده و شونش آسیب دیده
حالا خیلیا دارن میگن تو کامنتا که باید اعضا معاف شن
ولی واقعا این منصفانس؟
یادتونه اکسو سر سربازی اعضا چقد از هم پاشید؟
و کلی گروه دیگه
عادلانه نیس اینجوری یا باید همشون معاف بشن یا هیچکدوم
یا حضرت سکته🤐
یعنی واقعا نمیدونم هایب داره چیکار میکنه وقتی هم که اعضا تو خطرن فقط میشینه نگاه میکنه😑
الانم بقیه اعضا می خوان برن سربازی یا پسرا رو معاف کنن یا ازشون محافظت کنن دیگه💔
هایب تا کی میخواد این بی توجهی هارو ادامه بده... وقتی همه اعضا رفتن سربازی ما آرمیا میمونیم و پیشیمون یونگی:)(یونگی بخاطر شونش نمیره سربازی)