مصاحبه کویین سیا :) لایک کامنت فالو فراموش نشه فالو=فالو
16 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
مصاحبه کویین سیا :) لایک کامنت فالو فراموش نشه فالو=فالو
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
های،، تستت لایک شد زیبارو؛
بک میدم دوستان،،
میتونی برای جبران به اخرین تستم سر بزنی؟!. اینروزا کاربرا به تستای بامحتوا توجه ندارن متاسفانه.. ممنون میشم که با حمایتت هارتمو اکلیلی کنی))>>
اگه پین کنی بهت لواشکامو تقدیم میکنم عزیزوم؛
بهترین آهنگش از نظر من unstoppable
منم فنشممم
☁️🌱تستت عالیییی بود:)))🌱☁️
من خودم یه ۱۲۰ تا آهنگی ازش دارم...و عاشق همه شونم...و ی فن اصیل سیا هستم🥲🌌🌱☁️
مشخصه :))))
:)
لااااامصب پیر شو دیگههههه😂خدایی با نزدیک ۵۰ سال سن و ۲ تا نوه و و و و هنوز پیر نشده و خوشگله:)))
۵ ساله طرفدار سیام چرا زودتر آشنا نشده بودم؟ حدودا از ۱۵ سالگیم تا الان طرفدارشم
حتی یبار تو برنامه گفته بود که دلیلی که صورتشو نشون نمیده اینه که مثلا وقتی تو یه جاده ای بود و دستشویی داشت بره همون گوشه بکنه اینطوری کسی نمی شناسش😂😂
ج چ: Dusk till dawn:))
افتخار میکنم ۸ ساله طرفدار سیام
منمممم
چقد خوشکله . .
Never give up هم خیلی قشنگه++++
Snowman
وای ارههه
یه ارامش خاصی داره توششش