..
9 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
..
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
فالویی بفالوم
اومم تنک...اوک.*
بچه ها اون عکس راجب بیانیه کمپانی فتو شاپ بود چون اگه دقت کنید بعد چند ثانیه پاک کرده و چند میلیون و خورده ای لایک خوردن در مثلا ۱۰ثانیه یا یک دقیقه امکان ندارد . تازه اگه در مورد این جیسو چیزی بود باید اعضا یا دوستاش مثل هیری و نایلون و هه این میگفتن
*^^
های ادمین . ممنون میشم به تستم (چقدر جنی رو میشناسی)و(چقدر بلینک هستی )سر بزنی
مطمئنم خوشت میاد:]
میدونم که میتونیم به جاهای خیلیی بالایی برسونیم دخترارو اونا برای ما زحمت میکشن یه کم فکر کن اونا واسه ما این کارا رو میکنن و ممکنه اسیب ببینن نه واسه ما فقط واسه همهه بیلینکای جهان
نمی دونم شنیدید یا نه ولی خیلییی ها همونجوری به گقتن اینکه جیسو ازبلک پینک بره ادامه میدن بیاید سعی کنیم که این اتفاق ها نیوفته شایدبگی ما تو ایرانیم نمی توینم ...اما ما بلینک هستیم اسممون اینه و بیاد پشتش وایسیم ..ما میتونیم
اوم..درسته..*
دخترام همشون خوب شدن:)
اوم..)
^^
پس فقط رزی
الان همه ی اعضا سالم هستند
*)
جیسو خوب شده
جنی هم خوب شده
تنک بابت نظرت..خعلی هم عالی..*
😇😇😇😇😇