ناظرردنکن چیز بد یابی محتوایی نداره
13 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
ناظرردنکن چیز بد یابی محتوایی نداره
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
خیلی از این تایپ بدم میاد (تایپ خودمه) ناراحت نشید
چجوری هم بدت میاد هم تایپ خودته؟(کاملا منطقی)
همکلاسیام بخاطر تایپم تحقیر و مسخره ام میکنن
همین
خیلی مورد آزار قرار میگیرممممممم
راستش من خودم خواستم تایپم این بشه چون فکرمیکردم زندگیم بهتر میشه،ولی نشد😐حالا از چه لحاظ مسخرت میکنن؟
کلیشه ی بی.شع.وری که کلیشه معروف این تایپه رو با خیلی از کلیشههای بدردنخور دیگه رو هی میزاشتن رو من و دوست صمیمیم و هی با همون کلیشه های صدامون میکردن و رومون لقب میزاشتن
منم خیلی تایپمو دوست دارم
یجوری از طرف اونا بدم میاد
چرا زندگیت بهتر نشد؟
راستی بگم که تقریبا کل خانواده دوست صمیمیم همراه با خودش همین تایپن
خیلیم آدمهای موفقی هستن
چه ربطی داره؟
داستانش طولانیه کلا یه پست جداگانه میخواد
آها خب اگه میشه بساز
ربطش تو کلیشهنامه نوشته
هر چند خودم موافق نیستم
عجیبه،شهر عجبیه
هعی
این چه سمی بود ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
تایپ خودته؟
چی چه سمی بود؟
تستت
عالی و زیبا
ممنون برای کسانی که تولدم روتبریک گفتن
هی;تولدتمبارک))باآرزویبهترینها.
تولدت مبارک گیلی گیلی
سلامم ^^❤
تولدت مبارک باشهه ^^💕
امیدوارم به همه ی ارزوهای قشنگت برسیی ^^❤
سلاممم
تولدت مبارکککک
امیدوارم به تمام ارزوهات برسی و شاد باشی و لبخندات از ته دل باشن 🌺💥
پس بچه های بلاگ کوجان نیومدن:/
شاهین، گفتی پارتی داری امشب.. کی ساعت چند؟؟؟؟
همین الان