ساخت خودم عنوان با ویسگون 🖤✨
17 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
ساخت خودم عنوان با ویسگون 🖤✨
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
میرم کلاس intp
اقاااا اگه کسی خواست بیاد پیوی کلاس istj😏
کلاس istp هم دارم😏
چگونه با بحث کردن گریه طرف مقابل را در بیاوریم؟
-بفرمایید دم در بده
خودم میرم کلاس Entj
فکر کردم دعوتم نمیکنی بیام داخل
گریه انداختن ؟
کلاس من تشریف بیارید 😔🍃
من میام 🙂🖤
Enfj
Entp
Istp
فینیشش
بریم کلاس entp بدردبخور 😂
بیاین بهتون بگم چجوری با خیال پردازی بمیرید 😂😂😂😂
همگی حملههه😂😂
😂😂😂😂😂
چگونه با خیال پردازی بمیریم؟! این چه آموزشیه آخه😂😂
خوبه دیگه هرکی میخواد بمیره میتونه بره 😂
Infj یا enfj
خودم استاد intj
بیا کلاس منننن
من هم istp هم intp
برو دوباره بده بیا به من بگو تایپت چیه
میشه i tp
اره و بده
Infj و Enfj
خودم Intj ام و به کلاس خودم نیاز ندارم
بیا کلاسم منم به دانش اموزی مثل تو نیاز مندم 🖤
باعث افتخاره...