سلاممم 😄 ببخشید چند روز نبودم 😅 خب مثل همیشه لایک.کامنت یادتت نره 😊(کار راحیتین🗿)
13 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
سلاممم 😄 ببخشید چند روز نبودم 😅 خب مثل همیشه لایک.کامنت یادتت نره 😊(کار راحیتین🗿)
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
خودم مادارا مامانم کاکاشی بابام ناروتو خواهرم اوبیتو
عججججب🙃🤣
دوستان خبر جدید...
مادارا و اوبیتو در اصل خواهر برادرن برا همین مادارا اومد اوبیتو رو از زیر سنگ نجات داد
کاکاشی هم مادرشونه برا همین هی به اوبیتو گیر میداد که چرا دیر میاد سر ماموریت
ناروتو هم باباشونه که اوبیتو اخرش پشیمون شد و به راه خوبی بازگشت😂😂😂
من فروردینماه شدم بوروتو مامانم ایتاچی و بابام ناروتو و خواهر بزرگترم اوبیتو
ترکیب سمیه
اوبیتو رو میخواستم
مادارا افتاد
عیب ندارع :))
شانسه دیگه :)
ساسکه شدم
خوبه :)
ناروتو شدمممم 😁
ایولللل 😊💖
🙃🙂