5 سال پیش 11 اسلاید 562 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی طرفداری

نظرات بازدیدکنندگان (11)
  • از همشون دو تارو قلط گفتم ... ولی من از توشون فقط اتک رو دیده بودم 🤣 میپرسی چطوری تونستم خیلی هاشونو جواب بدم ؟ چون که عکس انیمه ها رو دیده بودم تعریفشون رو هم شنیده بودم اون دو تا رو هم که قلط گفته بودم به خاطر این بود که عکسشون رو ندیده بودم و نمیشناختمشون

  • در واقع فقط بین این ها ناروتو دیده بودم ولی ۷تا رو درست زدم راستی من اوتاکو هستم ها گفته باشم

  • اتک فقط اینا من در تلویزیون میبینم برا همینه که شاید زیاد انیمه نشاسم

  • عـــالــی بــود 👍👏😉
    همه شون رو دیده بودم 😄😉

  • فقط انیمه ی اوتاکو رو ندیده بودم ولی همشونو درست زدم

    • انیمه ی اوتاکو انیمه ی جالبیه توصیه میکنم ببینیدش
      ❤❤❤

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.