3 سال پیش 4 اسلاید 671 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی کیپاپ (K-pop)

نظرات بازدیدکنندگان (41)
  • لطفا توی نظرسنجیم شرکت کنین
    پین؟💜

  • چرا از دور انقد با ابهت تره😭💅

  • فشار؟فشار یعنی چی من دارم میرقصم پارتی پارتی یهههههههه

    • یسسس پارتی پارتی یهههه اصا اون ارمیه خرشانس نبودههه

  • عررررررر......خرررشانس
    خدا ینی نباید ی شانسی نصیب ما بشههعه؟؟
    من فقط تو خواب دیدم 😐😑

    • من همونم ندیدم

    • حداقل تو خواب تونستم کنسرت برم://

    • من خواب دیدم توی راه کنسرتم ولی قبل رسیدن بیدار شدم
      کنسرتم توی تهران بود

    • من تا آخرش دیدم و البته سئول بوددد 😂
      خداییش حداقل تو خواب حال کردم 😂😂

    • وقتی بد موقع بیدار میشی://

  • من به مثلث خودم اعصابم اصن هیچی نشده ایم وری گود اصن فشار چیه دارم شیر کاکائو می خورم😐🙄

  • وانمود میکنم چیزی ندیدم.

  • این اس///////کل خر شانس چرا سلفی نگرفت؟ :////
    چرا نرفت جلو باهاش حرف نزد؟ :////
    انگار هر چی شانسش زیاده عقلش کمه 😐

  • چرا بغلش نکرد؟

    • اون سطح خیلی بالاییه دیگه، سوال من اینه چرا حداقل سلفی نگرفت :/

    • افرین دمت گرم😶ولی اگ یذره دقت کنی تهیونگ اصلا حواسش نیست دستشم چیز خاصی نیست راحت سریع میتونس بغلش کنه

  • خدا قسمت کنه...
    چه خر شانسن مردم🤣🤣
    من تا این فاصله نزدیک کراشمم نشدم اون وقت بقیه...🥺😭😭

    • من اصا کراشام همشون اونور ابن😔😂

    • مال منم ۷ تاشون اون ورن یکیشون که شبیه تاتاعه اینجاست😂😂

  • عرررر 😭
    خدا شانس بده🥺

    • اگه میخواست بده که از اول بد شانس خلق نمیکرد🙃

    • ++++++

    • موقع پخش شانس ما تو صف پشم بودیم

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.