ما موهامونو بلند کردیم تا...
4 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
ما موهامونو بلند کردیم تا...
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
نتیجه ۷ سال زحمتم شد ....هعیییی خسته شده بودم آخرشم پارسال کوتاهش کردممممم ، خییییلی راضیم😂✨
موهامو بلند کردم واسه اینا،اما خوووب!😐
کوتاه کردم
مو هام خیلی بلند بود سر بازی جرعت و حقیقت...
مجبور به کوتاه کردنشان شدم...
یا خدا😳
مو هام خیلی بلند بود سر بازی جرعت و حقیقت...
مجبور به کوتاه کردنشان شدم...
*دارم
عینکم که دارم دیگه تموم شد رفت:))
خودمم قبول دارن:))
من گذاشتم بلند سه بعد چند سال کوتاه کردم با چتری کرهای زنداییم و دخترداییم بهم گیر دادن شبیه کره ایاشدی:))
من یکی از همکلاسیام گیر داده بود🤡🤌
جعر
خیلی حقهههههههههه😖😖😂😂😂
حق
ولی مال من خدایی قشنگ بودند
نه موخوره داش
نه شوره
آخه چرا منه خر پسرونه زدم هاننننننن؟؟؟؟
آری 😑
دلم برات سوخت