از کسی کپی نکردم از روبیکا پیداش کردم🙂🌷کپی م.منوع
6 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
از کسی کپی نکردم از روبیکا پیداش کردم🙂🌷کپی م.منوع
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
اگه میخواین فالوورتون زیاد شه بیاین پیویـم تا من شرایط رو بهتون بگم سوییتی ها3>
راستی من بک هم میدم•=•
راستی اگه کیپاپری فک کنم از اکم خوشت بیاد^^
پین؟^~^
ادمین اگه دوست داشتی پاک کن:`]
۱۵...
سال دیگه میرمممممممم یوهووووو
دوستان کسی بلده برگرده به ۱۵سالگی؟؟
𝟹𝟿
۳۸؟😔😂💔
ج چ : ۷۴ سالگی -ـ-
61
تو شارژم شانس نداریم🫤
۲۴هوووووووووولای لایلالالا من دارم از خوشحالی سکت....
بییییییییییییییییی(وی به رحمت ایزدی پیوست)یییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییب
داش به کیبوردت رحم کن🗿
کیبوردم همین جوری هم به فنا رفته😂
عاخیی🗿
😂
14 عی جاننننن😔🤝🏻
چند سالته؟