های مونچایلدز🌝💕 برا دومین باره دارم میسازمش و اینکه امیدوارم خوشتون بیاد🌚✨
5 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
های مونچایلدز🌝💕 برا دومین باره دارم میسازمش و اینکه امیدوارم خوشتون بیاد🌚✨
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
هم تایپ با سویون 🛐✨
البته الان تایپ خیلی از آیدلا عضو شده
ج.چ:ISTP اونایی ک فنشونم رو می دونم.
وینتر اسپا
میا اورگلو
چیکیتا بییبی مانستر
شوهوا جدیدا infp شده و سویون هم شده estp
اره شوهوا خودش تو ورکدول گفت آی ان اف پیه ولی سویون کی برونگرا شد🗿😂
هر جا دیدم نوشته سویون estp !
با شوهوا هم تاپممم
بایس رکرممم
مگه سویون intj نشد ؟
فکر می می کردم شوهوا info هم تایپم 🥹
چون تو یکی از فتو های I never die تایپ شوهوا رو infp نوشته بوددددد
آره شوهوا مثل اینکه درونگرائه توی ورکدول هم گفت
ولی خب سایتی که من دیدم زده بود برونگراست
نمیدونم😢
من enfp ام همتایپ با شوهوا و میون و لیسا و نامجون و کازوها و.........
:>
شوهواروبدینبرم
مال خودمه😔
میونوبده
حتماااا
Entp
نمیدونم با کدوم ایدلا هم تایپم:) اگه میدونین میگین؟
منم نمیدونم راستش
گایز اگه میدونین بگین
کیم سجونگ و جسی و آسا از بیبی مانستر
Infp تنها آیدلی که با تایپ خودم میشناسم وی بی تی اسه
می تو...
Enfp ام همتایپ یونجون،نامجون،شوهوا،میون،لیسا،چانیول،فلیکس و هان
با نصف کراش و بایسای من هم تایپه...
😁😁
با میون و شوهوا یکیم
فشار بخورید 😍
بح بح