3 سال پیش 9 اسلاید 130 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی اطلاعات عمومی

نظرات بازدیدکنندگان (23)
  • imageتستچی
    مدیریت سایت

    مطلب مهم و قابل تاملی بود. همینطور که اشاره کردی جستجو و داشتن معنا (هدف) میتونه اثر منفی هیچ انگاری رو خنثی کنه. هیچ گرایی در صورتی که یکته تاز میدان روان انسان بشه میتونه به سرعت فرد رو قعر دره ناامیدی بکشونه، در عین حال برای معنا آفرینی و رسیدن به سعادت بشر وجودش لازمه

  • درک کردن نهیلیسم شبیه درک کردن بعضی از نصیحت های مامان بزرگمه مثلا « هر کسی که تو رو به گریه بندازه دوستت داره و هرکسی که تو رو بخند دونه دشمنته »
    در اصل منظورش اینه که اگه مجبورت می کنیم کارایی که دوست نداری رو بکنی در اصل به فکر صلاحتیم و کسایی که تو رو از این کارا دور می کنن به فکر خوشین و باید ازشون دوری کنی ولی به شکل خیلی عجیبی با بسیاری برداشت بد گفتش و میگه

  • پست های بسیار فوق العاده ای دارید پست هایی که باعث میشه به هر موضوعی بخوایم دوباره فکر کنیم بسیار ممنون که این دانش ها رو در اختیار ما قرار میدید 🙏🏼

  • خودم یک نیهیلیست خیلی خیلی ... بودم ( صفت مناسب پیدا نمیکنم )

    • خوشحالم که بودید و نیستید
      تندرو؟

    • تندرو و شدیدا افسرده و غرق در پوچی و انکار کردن حتی وجودم و اینا . که البته‌ گاهی اثرات اون دوران مثل محیط اطرافم وجود داره یا نه وقتی خسته‌م خیلی خفیف می‌گرده ولی خب.

    • اما فکر می‌کنم هدف زندگی حضور هدف در اونه . درسته؟

    • زندگی هدفی نداره‌.هر شخص خوردش باید برای خودش هدفی بیاره و چیزی تخت عنوان راه درست وجود نداره

    • منظورم همین بود.. راه درست نیست اما چند تا راه نسبتا غلط نسبتا مشخصن. مثل همین پوچ انگاری. که راهت رو بی‌راهه کنی فقط چون باید خودت راه بسازی

    • درسته.همون قضیه ی اینکه من نمیدونم چی میخوام،ولی میدونم که چی نمیخوام

    • اوهوم.....

  • وای خدا! تست هات با اینکه کاملا ساده نوشته شدن مخ برای آدم نمیذارن!
    عالی!👍👍👌👌

  • مثل همیشه عالی .. کاش تست های این مدلی بازدید بیشتری داشته باشن واقعا حیفه 😪

  • سلام سلام اگر بخواهید من میتونم اکانتت رو تبلیغ کنم ☆☆


    ولی باید بگم تبلیغ شرایطی هم داره و اگر میخواید اکانتت رو تبلیغ کنم تو نظر سنجی بگید تا من شرایط رو بهتون بگم✓
    پین پلیز. ادمین ساری بابت تبلیغ ♡♡✓✓

  • عالی بود مثل تست های قبل.

  • عالی و بسیار قابل تأمل...

    • متشکرم بابت وقتی که گذاشتید.

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.