3 سال پیش 16 اسلاید 6,981 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی کیپاپ (K-pop)

نظرات بازدیدکنندگان (59)
  • وای خواهرم میگه پولشو بهت نمیدن ، یکی از نظرا رو براش خوندم گفت بعله دیگه ، سر اولین درآمد باید بهشون پولشونو پس بدیی😭اگه حذف بشم چییی ، من میترسم بدمم ، بستیم داده نتیجش بیاد منم میرم

  • سلام خوبی خیلی از تستت گذشته و میخوام بدونم ایا قبول شدی تو کمپانی؟؟ رقص و اهنگت چی بود؟

  • سلام من ادیشن را قبول شدم الان دوباره باید ادیشن بدم؟

    • اگه بعد ادیشن اول برات ایمیل اومده که قبول شدی باید این بار با اهنگ و دنسی که اونا میگن فیلم بفرستی و اگه ادیشن دومم قبول شدی باید بری کره ادیشن حضوری،ولی مطمئن شو که توی ایمیل گفته که قبول شدی چون حتی اگه قبول نشده باشی هم باز ایمیل برات میفرستن و‌ فکر کنم میگن ویدیوی شما مشاهده شد یا یه همچین چیزی،ولی اگه قبول شده باشی میگن توی ادیشن اول موفق شدیو حالا باید یه ادیشن انلاین دیگه بدی.

    • نه ، میگن کمپانی پولشو میده ولی خواهرم میگه خودت باید بدی😐😐

  • میگم اگه کاراموز شدیم حداکثر و حداقل مدت کاراموزی چقده؟بعد اینکه مدت کارآموزی به چیزی بستگی داره یا بخوایم نخوایم یه مدت ثابتیو داره؟

    • بستگی به پیشرفتت داره بین چند ماه تا 10 سال

  • قبول شدی؟؟امیدوارم شده باشی
    من که منتظرم دو سال بگذره بعد بورسیه بگیرم (با این وضعیت درس گندم)

  • من شنیدم پولش با اوناس درسته😶اخه ایران تحریمه مایدارا میدونید چقد پول میخاد؟

    • توی دوران کارآموزی خودشون همه ی هزینه ها رو میدن ولی بعد اینکه دبیو کنی یا حذف بشی باید هرچی خرج کردن برات رو بهشون پس بدی

    • اوشت

  • قبول شدی بیبی ؟ امیدوارم قبول بشی برات ارزوی موفقیت دارم😉💙

  • اصلا اوکی من بخوامم قبول بشم چطور برم کره؟🦖

  • آهنگش می‌تونه یک قسمت کوتاهی از آهنگی که انتخاب کردیم باشه یا همش رو باید بخونیم

  • برای ویسش اشکال ندارد من بلک پینک بخونم

    • تو ویسگون همچی درمورد شرایط اودیشن تو jyp رو داده

    • چرا که نه ؟ هر آهنگی که بخوای میتونی کاور کنی

    • فقط چیزه عکس هارو بدی پخش نمیکنن؟
      میدونم سوال خیلی مسخره ای پرسیدم

    • نه ، من همه ی متن ها رو ترجمه کردم ، اینا فقط برای پروفایل خودت توی جی وای پی و کساییه که
      آدیشنت رو برسی میکنن و غیر از تو و اونا هیچکس به عکس ، فیلم و صدای تو دسترسی نداره 🤌🏻😌

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.