3 سال پیش 5 اسلاید 173 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی کیپاپ (K-pop)

نظرات بازدیدکنندگان (13)
  • حالا دیگه باید عشقمونو به ۵ تا پسرمون بدیم:))
    اینجوری که من میبینم باید یه تست درست کنم برای افرادی که هنوز فاز کارآگاه بازیشون نخوابیده برای پسرم تعیین میکنن چجوری فoت شده😑

    • دقیقا دیگه تموم نمی‌کنید کشتید دیگه دهنتون ببندید خسته شدم از کسایی که هنوز درگیر چجور مردن مون بین هستن
      میدونید حتا حتا اگر هم یه قاتل هم این وسط باش بعضی شما هم قبلا روح بین بینم رو کشتید

    • چه فایده که نمیفهمن:///

  • :)))

  • اس آخر چقدر منظورته دیگه؟ :/
    و اینکه آقا من یه ماه قبل فوت بین فن آسترو شدم. خب وقت نکردم تو یه ماه با وجود درس و .... بشناسمش. اما بعد فوتش شناختمش و فهمیدم عضو آستروییه که فنش بودم‌. الانم به یکی بگم من بایسم مونبینه میگن بعد فوتش اومدی فنش شدی‌. ببخشید چون بین فوت کرده دیگه کسی‌نباید آرو‌ها شه؟

    • اوم. درسته. فقط خواستم به بقیم بگم به حضرت عباس بازم بقیه حق آروها شدن دارن

    • نه عزیزم من منظورم این نبود من منظورم این بود که بعضی ها هستن که اصلا ارو نبودم و همش به مون بین بد بیرا میگفتندوحالا که بین بین فوت شده همون آدما میگن وای آدم خوبی بود

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.