3 سال پیش 4 اسلاید 17,199 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی کیپاپ (K-pop)

نظرات بازدیدکنندگان (27)
  • چلنج:cute rapper for baby monster

  • چلنج:شیش شیش شیش😂

  • آهیونی که دیگه نیست🤧

    • کامنتم مال قبل اینه که برگرده

  • سانگ رایتر چیه؟

    • کسی که اهنگ مینویسه سانگ رایتر میگن : songwriter

  • ولی من بیشتر از روکا وایب لیدر شدنو میگیرم تا اهیون

    • می تو

    • آره چون اون بزرگتر از همه هست .
      اما به احتمال زیاد اصلا لیدر نداشته باشم .
      خود روکا گفت ما مثل بلک پینک همه یک مسئولیتی دارن و عمل میکنن.
      و تا الان نیازی به لیدر نداشتیم .

  • پیر شدم کی دبیو میکنننن🦖💔

  • از همین الان به شدت فنشونم
    و هر روز دنبال اخبارشونم
    بیشتر بزار
    حدس میزدم اهیون یا روکا باشه

  • روکا کلا وایب لیدرا رو داره و با دیدنش یاده ایدلایی مث بنگچان و نامجون و سویون میوفتم
    ولی شاید آسا هم گزینه خوبی برا لیدر بودن باشه و خیلیا میگن قراره آسا لیدر بشه 🤡

  • ولی تنها جایی که وای جی گروهش لیدر خارجی داره اکس جی عه که کل اعضا ژاپنی ان..

  • از نظر من انتخاب شدن روکا میتونه دلیل خوبی برای افزایش سهام کمپانی و توجه مردم باشه ولی خب کمپانیه که مشخص میکنه.

    • آره من خودم به شخصه حس میکنم روکا بیشتر وایب لیدر میده
      به آهیون هیت نمیدم*

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.