بیوم ... مرسی که قصد شناخت منو داری زیبا ... ** عکسایی که میزارم وایبم هستن .
6 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
بیوم ... مرسی که قصد شناخت منو داری زیبا ... ** عکسایی که میزارم وایبم هستن .
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
لطفا برید نظرسنجیم :)✨
گشنگه
مایل به فرند؟?
مایلم . بیو میدی ؟؟
اوا ¹ساله entp
خوشم
نمیدونم...اگه بهت بر خورد ببخشید فقط خواستم بهت بگم...
نه چرا باید بهم بر بخوره . وقتی حرف درستی میزنی چرا باید ناراحت شم ؟؟
❣:)
خیلی اتفاقی بیوتو دیدم...و فقطخواستمبهتبگمهمیشهبیرحمیخوبنیست!منبیرحمیزیاددیدم.والانازاونادماییکهبهمبیرحمیکردنمیترسم.نهاینکهبگمترسناکن.نه!یهترسیکهاترسهچیزایترسناکفرقدارهانگارباتنفره!الانحتیدلمنمیخوادریختشونوببینم.نمیگمبیرحمینکن.بیرحمیبرایهسریالازمهولیبدونکیا!
با حرفت کاملا موافقم .و اینکه بی رحمی من مختص به افرادیه که بهم ضربه زدن . و ماشالله همشون دور برم هستن و مجبورم اکثرا همچین شخصیتی داشته باشم . و وقتی ادمایی مثل تورو میبینم یه ادم دیگه میشم 3>
بعد یه سوال...چیجوری حیوونا رو میکشی؟منظورم این نیس چیجوری دلت میاد...(که واقعا چیجوری دلت میاد؟😐)ولی خب با چه روشی میکشیشون؟😐😶
عالی بود>
فرند شیم؟!)
بله حتما . بیو ؟
پرنیا14
Istj))خوشبختم:>
قشنگ بود >>
مرسی . مثل تو 3>