3 سال پیش 4 اسلاید 6 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی کیپاپ (K-pop)

نظرات بازدیدکنندگان (21)
  • تفلدت مبارکککککک

    • مرسی عشقا مننننن🥲🥺امیدوارم همتون لر کجا که هستید حالتون عالی باشه

  • ببخشید که پیشت نیستم که بهترین کادو رو بدم😢تنها این از دستم بر میومد🥲

    • خودت برام بهترین کادویی🥺برات جبران میکنم ویتامین مننننننن

  • اجی تولدت مبارککککککککککککککککک✨😭💜
    امیدوارم همیشه شاد و موفق باشی و به تموم آرزوهات برسیییییییییییی😘💜✨
    فدات بشم من اخهههههههههه💜✨

    • من فدای تو بشم؟تیکه تیکه میشم براتااااا🥺💜💜💜💜اگه با تو باشم خوشحالم.تو ام بهم قول بده که شاد باشی.چه من باشم،چه نباشم🥲میامااااااا.دیگه نگو فدات بشم.فقط من میگم و تامام

    • دارلینگ،همونی که بهت گفتم،اونی که دوستم بود،بهم پیام داده بود،کولدم تبریک گفته بود😑بعدشم بازم بلاکم کرد.به همه بچه ها کلاس گفته بود تولدمو تبریک بگن😑خو رک و پوست کنده بیاد بگه دلم برات تنگ شده و ببخشید😑

    • چه پرروعه

    • ✨💜

    • میخوام جرش بدم

    • منم میخوام تورو محکم کو بغلم بچلونم که همیشه همیشه درکم میکردی

  • هی‌تولدت‌مبارک))‌با‌آرزوی‌بهترین‌ها.

  • سلامم ^^❤
    تولدت مبارک باشهه ^^❤
    امیدوارم به همه ی ارزو های قشنگت برسیی ^^❤

    • های😊
      مرسی از همه شما بهترینا که بهم تبریک کفتید🥲🥺🤧💜💜💜💜امیدوارم هممون به آرزو هامون برسیم

    • ❤❤❤

  • منم همینطور
    فکرشو بکن اون موقع همه جا برق هم رفته بود سوسکم رو دیوار بود...دیگه باید فاتحة مو میخوندم

    • شبیه همیم هااا🥺🥲

      اوه شت.من هم فوبیا رعد برق دارم،هم فوبیا تاریکی💀🪓😫ولی از سوسک نمی‌ترسم.

    • 🥺

  • سلام جوکیونگم خوبی
    عالی بود عالی عالی عالی عالی
    عههههه منم امروز ریاضی داشتم

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.