3 سال پیش 11 اسلاید 1,247 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی کیپاپ (K-pop)

نظرات بازدیدکنندگان (14)
  • خیلی خیلیی خیلیییی حق بوددد

  • بنظرم‌هم‌دختر‌وهم‌پسر‌آرایش‌کنن‌خوبه‌ولی‌نه‌خیلی‌غلیظ‌که‌کلا‌یه‌قیافه‌ی‌جدید‌پیدا‌کنن‌فقط‌در‌حدی‌که‌خوشگلی‌های‌صورتشون‌‌بیشتر‌دیده‌بشه

  • می‌دونی من خودم اصلا خوشم نمیاد پسر لباس زنونه بپوشه یا لاک بزنه (البته مشکلی ندارم با آرایش کردن و گوشواره انداختن زیاد...)‌‌ ولی خب... نمی‌دونم نظر شخصی خودمه ، به نظرم این کارا زنونه ان به مردا نمیان... 🚶🏻‍♀️

  • نمیدونم، ولی منم خوشم نمیاد پسر ارایش کنه پسرا با چهره خودشون جذاب ترن.

  • قشنگ بود
    کاش ایران هم همینجوری بود

  • احتمالا چون دخترن آرایش میکنن

    • نه اشتباه گفتی فرهنگ کشورشون اینجوریه.🙂🗿

    • پسر بودن همیشه به ریش و سبیل داشتن نیست

    • عا،..دوستان بیخیال این اومده تو تست و اینو میگه یعنی کوره دیگه ،..حالت دیگه ای نداره ک

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.