6 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
میشه اسم انیمه ای اول رو بگی
اژدهای خدمتکار خانم کوبایاشی
ممنون
عالی بود
امم...راستشو بخوای تو اوتاکو هستی ولی اوتاکو واقعی نه...ولی نگران نباش می تونی پیشرفت کنی^^
ممنون ولی اصلا اوتاکو نیستم.
اوکی دارم سعی میکنم پیشرفت کنم
آفرین !
میشه اسم انیمه اس ۲ و اس ۵ رو بگی?
ممنون میشم
پنج قلو های باکلاس. سگ های ولگرد بانگو
راستش قصد ناراحت کردنت رو ندارم ولی باید بگم که معیار اوتاکو بودن شناخت چند تا کراکتر انیمه ای نیست؛ بلکه شمایید که درک درستی از اوتاکوی واقعی بودن ندارید.
آره میدونم و فهمیدم چندماه پیش اصلا اوتاکو نبودم چون انیمه نمیدیدم😂
ببين زياد ربطي نداشت چون من يک اوتاکو ايم که الان همه ي اين انيمه ها رو ديده بودم ولي حافظه ي **** بنده که اجازه نميده ... ميده؟
فک کنم حافظه ی من ازت بدتره