3 سال پیش 9 اسلاید 912 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی کیپاپ (K-pop)

نظرات بازدیدکنندگان (49)
  • من بعد این همه سال هنوز یک اروها هستم

  • قوی ترین و بی حاشیه ترین فندومیم:

  • حقیقت:

  • فقط چا اون وو با وجود رفتن بهترین دوستش بازم به کارش ادامه میده ولی غمگینه:( پسرم:((((

  • با وجود همه ی ضربه ها،بازم قوی موندن و هنوز هم افتخار کیپاپ محسوب میشن
    آسترو همیشه شش نفر باقی میمونه

  • خیلی سختہ بھشون افتخار میکنم فایتینگ✌️

  • من... من فقط یک ماه قبل از رفتن مونبین آرو شدم. و توی یکماه هم چون مولتی فنم فرصت شناخت اعضا رو بجز اونوو پیدا نکردم🥲💔 من خیلی بدبختم که یکمدت قبل از آرو شدنم یکی رفت یکمدت بعدش بین. نه؟ یکم زیادی بدبختم🥲🖤🖤🖤

    • باورت میشه من چند روز بعد اینکه اروها شدم راکی رفت؟
      یک ماه بعدم بین؟
      و من یجورایی سولو استن بودم تا اون موقع
      این عذاب وجدان تا همیشه باهام میمونه:)))

  • واقعا موافقم آرو ها بهترین فندوم های جهان هستن 👀 من آرو نیستم ولی خب ...یکمی میشناسمشون

  • من آرو نیستم ولی....
    میدونم با رفتن یکی از اعضا از گروهشون چقد بده:)
    یا رفتن سربازی...و همینطور از دست دادن مونبین 💔🙂
    من خودم تمام اینارو چشیدم و میدونم که چقدر سخته
    اما اونا هنوز قوی هستن و به گروه و اعضا امیددارن:)
    اما استرو خیلی داره دیگه سختی میکشه
    اینکه دیسبند بشن به نفع خودشون خواهد بود😔✨❤️

  • لعنت به این کیبورد که آروها رو آزروها تایپ کرد :/

    • نگران نباش اون قد چیز مهمی نیست که بخوای ناراحت بشی سرش
      من متوجه منظورت شدم

    • مرسی من کلا خدای سوتی در خاور میانه م :/

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.