درود بهتون زیباهای من ، حالتون چطوره ؟ اومدم با ی تست درباره mbti بعد دو ماه !! بریم برای تست ی زیباهای من ^^
6 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
درود بهتون زیباهای من ، حالتون چطوره ؟ اومدم با ی تست درباره mbti بعد دو ماه !! بریم برای تست ی زیباهای من ^^
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
بک میپم
✨🎉🎁🎉✨ تولدت مبارک ✨🎉🎁🎉✨
تو متولدای امروز دیدم اسمت هست پس تولدت مبارکککک
دنیا به وجود فرشته هایی مثل تو نیاز داره برات بهترینا رو آرزو میکنم🙂💜🤝
فالویی بک؟
Entp رو نداشتنت
عه
چک میکنم ..
ترس از دست دادن عزیزان...:(
و منی که واقعا میترسم 🥲
ترس از از دست دادن عزیزان:)
عه چ جالببب
ترس از نقص.....
نقص مشکلی نداره
هرکسی نقص رو داره
ترس از اعتماد🙃🗿
همتایپ عزیزم توهم شیرکاکائو پرستی؟
بله بله ... شیرکاکائو=نفس کشیدن🥲🥲🫂
وای حقققق