غم اندوه مرا گرفت
6 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
غم اندوه مرا گرفت
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
اتاکو پرومکسم و من الان دارم انیمه می بینم
اوتاکو ها را در اختیار شما قرار میدهد و در شهرستان پیرانشهر استان از شمال به جنوب غربی ایران قرار گرفته است
اوتاکو ها و خشک است و در سال از خودم بود که در روستای کلاته از توابع بخش مرکزی شهرستان
این چرا هر دفه اینو میگه؟:|
یک پیام برای هیترای انیمه:
همه ی انسانا انیمه دوست دارن و انیمه میبینن اگه شما از انیمه بدت میاد و نمیبینی من منظورم انسانا بود
ععععااالییی بود دنبال شدی
ممنون
بک دادم
اوتاکو ها اگه میخوایم تولد بگیریم باید یک لباس گرم انتخاب کنیم
کیبوردم حالش خوب نیس😑
الان که انقدر گرمه؟
فک کنم کیبوردت یه چیزیش می شه
اوتاکو ها و رقص های محلی استفاده می شود.
نا امید.....
اوتاکو ها رو به زور فومیکو سان رو زنده ماندن به عنوان خواهران جادو و با صدایی قاطع گفت وفاداری تو متعلق به کیه ؟
اصلا هم معنی دار نیس
اوتاکو ها هم بیان من میبینمشون یا حتی اگه ما در این شهرستان در ایالت نیویورک باشیم باز هم خواهم دید آن ها را
یکی منو ببره شهرستان ایالت نیویورک....
....... پر برام نموند