3 سال پیش 10 اسلاید 3,403 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی انیمه

نظرات بازدیدکنندگان (18)
  • خيلی خوب‌ بود 🤌 ولی توی اسلاید 7 به‌ کراشم توهین کردی. چون‌ به‌ جای شوتو گفتی این😔
    ولي درکل خيلی عالی بود 🤌 دمت گرم ☺
    یه اوتاکو ی تمام عیار ام:)

  • تو یه اوتاکوی تمام عیاریییییی🥳🥳🥳

    تعداد پاسخ صحیح9
    تعداد پاسخ غلط1
    درصد صحیحشما به 90% درصد سوالات پاسخ درست دادید


    یوهاهاها

  • واقعا سوال های بی ربطی بود شاید یکی اوتاکو باشه ولی هیچ کدوم از این انیمه هارو ندیده باشه اوتاکو بودن به این نیست که هرچی انیمه بقیه دیدن ما هم باید دیده باشید
    و یه چیز دیگه خیلی هم اسون بودن سوالا به جز اون صبح بخیر و اینا اون ربطی تقریبا داشت به اوتاکو بودن
    این رو نقد در نظر بگیر نه هیت:)

    • منم نگفتم که اوتاکو بودن ربطی به انیمه دیدن داره
      میخوای دفعه بعد اسم و عوض کنم بزنم : چقدر انیمه دیدی ؟
      وگرنه اوتاکو بودن ربطی به تعداد انیمه هایی که دیدی واقعا نداره🙄

    • منطقیه

  • من دوسش داشتم ولی خیلی راحت بود هر کسی که اوتاکو نیست اینا رو باید بدونه دیگه (به جز معنی کلمه های ژاپنی حالا) ولی در کل جالب بود دفه بعد سخت تر و چالش بر انگیز تر (◠‿◕)

  • عالیی

  • اوتاکویی بازم انیمه ببین
    هایی🫡🫡🫡 😂😂😂

  • اوتاکوی تمام عیارم
    اوکی من خودم بالای ۱۰۰تا انیمه دیدم ولی اوتاکو بودن به تعداد انیمه هایی که دیدی ربطی نداره:)

    • منم نگفتم ربطی داره همین که انیمه دیدن و دوست داشته باشی و از انیمه درس بگیری یعنی اوتاکویی

  • یه اوتاکو تمام عیارم/؛

  • ولی اوتاکو بودن به تعداد انیمه هایی دیدیم نیست.

    • +++

    • منم نگفتم ربطی داره همین که انیمه دیدن و دوست داشته باشی و بتونی از انیمه درس بگیری یعنی اوتاکویی

    • راس میگی

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.