...........
7 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
...........
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
آهنگ kistch آیو بی نهایت نا عادلانست لیز ووکالیست اصلیه وای ۵ پانیه پارتش بود
دقیقا+++
ولی باز تو آهنگ i am یکم جبران شد فک کنم ولی بازم...
واقعا حیف صدای بهشتی جین نیست؟
جین تو نات تودی ۴ ثانیه داشت و بعنوان ویژوال یه سکانس سولو نداشت🥲 این بنظرم ته ناعدالتیه دیگه💔
ای یو(اورگلو)تو NoGoodreason فقط چندتا آه گفت
نباید به جمله ات میخندیدم
خنده داره؟
تو ایدل مورد علاقت تو یه اهنگ خیلی خیلی کم بخونه خوبه ما بخندیم؟
سلام دوستان من تازه اومدم تو تستچی لطفا میشه حمایتم کنید و فالوم کنید مرسی
توفیرلسهماونچهکلا7ثانیهپارتداشت
فالو=بک♡
فالو=بک♡
فالو=بک♡
فالو=بک♡
فالو=بک♡
فالو=بک♡
فالو=بک♡
فالو=بک♡
فالو=بک♡
فالو=بک♡
فالو=بک♡
فالو=بک♡
فالو=بک♡
فالو=بک♡
فالو=بک♡
فالو=بک♡
فالو=بک♡
فالو=بک♡
فالو=بک♡
فالو=بک♡
فالو=بک♡
فالو=بک♡
#حمایت=حمایت #
نات تو دی بی تی اس،جین ۴ ثانیه پارت داشت.
واقعا کمپانی ها از همه ی آیدل هاشون حمایت نمی کنن و بیشتر به یه نفرشون خیلی تمرکز میکنن و این خیلی ناعادلانس که یکیشون فقط ۲ یا ۳ ثانیه پارت داشته باشه
تو اهنگ های بلک پینک واقعا ناعادلانس جیسو همیشه کمترین پارتو داشته
و تو بی تی اس هم جین کمترین...
واقعا کمپانی ها ناعادلانه برخورد میکنن