مود نقاشی با مود ارت فرق داره
5 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
مود نقاشی با مود ارت فرق داره
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
فرند؟
وایب خیلی خوبی میدی 🙂
اصلا یه چیز دیگه
یه کلمه ای که فکر نکنم بتونم پیدا کنم
بیش حد مجاز عالی بود !🗿🖤
ممنون
یور ولکام🖤💞
ج چ: تو به جای من بخند من به جای تو گریه میکنم:)
تنک زیبام
تو دنیا رو برای خودت میسازی نه دنیا تو رو برای خودش.پس اگرم مشکلی هست به خودت نق بزن نه دنیا:)
قشنگ 3>
:)
ج چ: این حرفو فراموش نکن😂😂😁
چون گفتی نمیکنم😂
ج.چ:ام من فقط میخواستم زندگی کنم که نشد،پس تو با کارایی که دوست داری زندگی کن✨🙃
گادددد👍
:)
ج چ : تو توی دنیای خودت بهترینی پس خودتو دوست داشته باش ، آخرش همه میرن و فقط خودتی که برای خودت می مونی پس قدر خودتو بدون
قشنگ بود:))))
مرسی ولی وایبی تو قشنگتره ✨💜
*وایب
با توجه به تست هات میتونم بگم :
تو از دنیای هنر های مخوف اومدی😁
خیلی خوب بود ممنون☺️🥺
😊🤗