بعله
10 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
بعله
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
اسلاید ۷ نارحت کننده بود 😰🤧 اگه لیدی باگ نتونه برش گردونه من اونو .....
یه سوال به غیر از قسمت کت بلانک، مرینت کی خودشو مرده دیده؟
#قصدم_توهین_نیست
#همدیگر_را_درک_کنیم(◕_◕)
نمیدونم چرا علاقه دارید کاراکترو بدبخت تر نشون بدید فک میکنید اینجوری دل کسی میسوزه؟نه اتفاقا همین دلیلیه که دیگه خیلیا میراکلر نیستن و اگه بخوان تازه شروع کنن به دیدن با خوندن داستانای کلیشه ای منصرف میشن .. این حرفای منو فقط اوتاکو ها و میراکلرای سابق درک میکنن و ممکنه حرف خودشونم باشه ..
#قصد تو
ادامه حرفام:
والا یبارم ندیدم یکی از داستانا میراکلسی تو محور انیمیشن شبیه خود میراکلس باشه یعنی خبری از ناراحتیای بی مورد خیانتو فلان و فلان نباشه چون حتی خود اواملم جدایی مری از لوکا رو تو زبون اصلیم نشون ندادن فقط ناراحتیشو نشون دادن که اونم آخر همون قسمت تموم شد که واسه اونا یه ساعتم نمیشه .. نم
اوکیه آرومم ولی.....جدااا چرا میراکلرا فقط به جنبه منفی قضیه مینگرن؟ به ولله خود مری/لیدیم همچیو تو آخر همون قسمت یادش میره انگار نه انگار اونوقت شماها به دردا اون بخت برگشته میفکرید و ازشون واسه داستاناتون استفاده میکنید؟ جدا به درداش اهمیت میدید چون تو داستانای خودتون درداشو بزرگتر میکنید؟ والا