درود بر شما🔥😃 بچه ها من تستچیم به مشکل برخورده، اینجوری که بیشتر مواقع وقتی میرم توش انگار رفتم توی یه سایت 🐘تر شده. نیم ساعت صبر میکنم آخرش هم نمیاد کلا شاید توی روز 1 ساعت درست باشه برای همین شاید درست نتونم جواب کامنتاتونو بدم ولی سعی میکنم با گوشی مامانم یا برادرم بیام😔💔 حس بچه ای رو دارم که با ذوق زده شبکه پویا و دیده داره مل مل پخش میکنه
10 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
عالیییی بوددداستسنمص
فکط : نظکوح خیلیحح کایوطحح🗣💔
فک کنم اونموقع زدآفتاب اختراع نشده بو-
دارم وسوسه میشم ببینم،انیمهی خوبیه؟
آره عالیه من که خیلی دوستش دارم
اوکییی
اون اول که مل مل پخش میکرد😂
💔😂