تاحالا شده با خودت بگی اگه فلان اپلیکشن آدم بود، چه شکلی میشد؟ سیبل داشت؟ ادایی بود؟ یا سرد و خشک؟ توی این پست من یقهی چندتا از اپ هارو گرفتم و مجبورشون کردم که بزارن ازشون عکس بگیرم. یه کوچولو هم باهاشون گپ زدم تا اخلاقشون دستم بیاد، پس بزن بریم!
4 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
مرسی از همهی اونهایی که این پست رو توی اون بیلبیلکی که اسمشو نمیدونم میزارن😭
@پیامام دیرمیاد
سروش در پارت بعد ظهور پیدا میکنه😼
______
هورا هورا
چقد بله خوشگله😂
بالااااخره یکی هم بله رو پسندید😔
سروش نبود که ما همش تو سروش بود_
عالیی بود
ممنونم ایشالله پارت بعددد
همش-
🤣😔
بهبه خسته نباشی
راستش من از همشون زخم خورد- ولی بیشتر سوپر اپلیکیشن سروش پلاس😍💔
آخ آخ
محشر بودددددد🌷
#سازمان_حمایت_از_روبیکا
#روبیکا_را_نجات_دهید
من از روبیکا بدجوری زخم خوردم تو نت ملی 🤣🤣🤣
من رفتم نصب کردم بعد سعی چند تا کانال پینترست و درسی آوردم
هر روز با اون چالش های مضخرـ چیز ، عالی روبیکایی ها مواجه میشدم😅
اصلا نت که برگشت حذف کردم روبیکا رو بله رو هم حذف کردم ایتا رو فقط گذاشتم بمونه چون کانال های خوبی داشتم داخلش ولی چه فایده اصلا نمیاـ
شاد رو هم مجبور بود بزارم بمونه برای مدرسه 😭
وایوای😔
عالیییی
ممنونممم🤓
بله و روبیکا بیشتر به هم میان🙁☝🏻
یه مربع عشقیمون نشه؟