سلام بانو*اقا🎀 یه مدت بود فعالیت نمیکردم به دلیل این بود که محمود شده بودم و دیگه الان به عمو ممد قول دادم بچه خوبی باشم🐸 خب برین ادامه منم باهاتون میام! 😃
8 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
خیلی خوب بود.☘
مثل خودت🙆🏻♀
چه ادیت قشنگی داشت 😭✨
وای مرسیییی🎀😭😭
چه قشنگ خسته نباشی سازنده💕
مرسیییییی
قطعا این پست خیلی زیباستت !🛐🛐
درست مثل سازنده اش!🛐🛐
وای مرسیییییی😭😭😭😭😭
میشه به سه تا تست آخرم سر بزنی 🍓🐰
عالی بودددد