میو میوو_ اوپس! سلام سلام چطورید؟ این صدای من که نبود صدای گربه های همسایه بود_ خب خب فکر کنم خیلی هاتون بچه کوچولو تو خونه دارین یا داشتین درسته؟ میدونید که بچه کوچولو داشتن چطوریه نه؟
10 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
اخییی بچهه
بچهههه😭 رو.انی شدم منو از دستش نجات بدههه
وقتی کلاس انلاین داری و صداتو باز میکنی ولی یهو شروع میکنه داد زدن😭☝🏻
وای وای وای😭
حالا یکی باز یچیزی دوتا داشتن_
ای وای_
چه خوب بود
مرسیی
متاسفانه با تمام وجود این پست رو درک کردم🙏🏻
متاسفانه همدردیم🤧
عااالی بووود
خودم بچه آخر و دومم با ۷ سال اختلاف سنی😃✋🏻
مرسییی
به به عالیه
کلاس اول بودم که به دنیا اومد و کلاس سوم برام کتاب که هیچی شرف باقی نذاشت
😂وای
خاطراتم زنده شد . خسته نباشی🥥😭
مرسیی🌟
خیلی ناناز گوگولی بود😭🤏🏻
وای ناز و گوگولی شمایی🤧
خوارهم به روایت تصویر:
😂وای منم