خب سلام سلام من اومدم با یه پست دیگه امیدوارم خوشتون بیاد چون سرش خیلی زحمت کشیدم😔 خلاصه که اگه میخواید با مانسکین هم آشنا بشید این پستو ببینید حمایت یادتون نره💘
10 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
عالییی بود 💞 🤍فقط رنگش یکم بد بود که بقیه گفتن
واییی مانسکین خداست 🛐🛐🛐
منم یه پست دارن ازشون اگه دوست داشتی برو ببین گلم
پستت خیلی خوب بود ولی خیلی رنگ بدیش عجیب بود و چشم رو اذیت میکرد ، میتونی از زنگ های ملایم مثل صورتی یا کرمی برای پس زمینه استفاده کنی و برای نوشته رنگ های تیره بدون کادر
حتما دفعه بعدی بیشتر دقت میکنم درموردش و همچنین ممنونن
میدونستی کورالین در باره ی دختره ایه که پدرش بهش....
میگن برای ویکتوریا ست یه همچین
نمیدونستم چه جالبب
مانسکینو عشقه ،فقط مشتی کورشودم تاخوندم 🤣دفعه بعد قرمز جیغو کادر نکن البته اگه خودت فکر میکنی خوبن من کی باشم که بگم کلا من راکو به خاطر مانسکین دوس دارم
اوه- دفعه بعدی یه رنگ بهتر میزارم و ممنونن
فدات
عالی بودددددد
ممنونن
مانسکینننننننننننن🛐🛐🛐🛐🛐
🛐🛐🛐