کنیچیوا! دایجوبو دسکا؟ جوجوتسو انجلینا پرقدرت با یه کامبک خفن اوشی نوکویی برگشته! ناطر جون این پست بی محتوا نیست لطفا رد نکن:)
7 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
من هر مانگاکایی که ایسایانا نباشه رو رو سرممیزارم پس ابیکو رو سرم جا داره
نه ببین من نصفه نخوندمـــ
عالی بود
😂❤
قبول دارید ابیکو بیشترین شباهت رو به آی داره؟
اره از نطر ظاهری خیلی شبیهن
با اینکه اکانتم ممچوعه، واقعا کپی آبیکوعم
اخییی
اگه خیلی ایراد بگیری لایو اکشن مانگات رو لغو میکنن مدیر تئاتر خیلی آدم صبوری بوده
دقیقااا
عالی بود ❤
ماچ به پس کلت
منی که میدونم تریکو همون آی عه ولی نمیتونم ثابت کنم-
آبیکو*
اره شباهتای ظاهریشون خیلی زیادههه
زیبایی ابیکو😭😭😭
فوق العاده بود💘
بوسسس