Intj . متولد ۴/۴ میتونید ابرک یا sky صدام کنید .
𝙄 𝙡𝙞𝙠𝙚 : غذا ، کباب ، پاستا، لازانیا ، بستنی ، کوکی ، پیتزا، کتاب های ژانر ترسناک، کتابای آر آل استاین و دن پبلاکی و رولد دال .عروسک،ام پی تری پلیر، آهنگ ، دوربین دیجیتال، نوا استرایک، جنی ، گربه ، کومان، میا ، والکوور، اسکوبی دو . 𝘔𝘺 𝘮𝘶𝘴𝘪𝘤 𝘵𝘢𝘴𝘵𝘦 : بلک پینک،جنی، استری کیدز ، ایتزی، آیلیت ، نیوجینز، لسرافیم، بیبی مانستر، کتسای، تی اکس تی، گراسیا آبرامز، Beabadoobee ، imagine dragons, arctic monkeys، لانا دل ری ، تیلور سویفت، aemia،The Marías ،اولیویا رودریگو ،بیلی آیلیش، د ویکند، بعضی اهنگ های سلنا گومز و دوا لیپا و آریانا گرانده.
𝘔𝘺 𝘩𝘰𝘣𝘣𝘪𝘦𝘴 : کاردستی درست کردن . نقاشی . آهنگ گوش کردن. درست کردن بازی . کتاب خوندن. آشپزی و دسر درست کردن. کتاب نوشتن. نگاه کردن به آسمون. ژورنال درست کردن. تزئین کردن اتاقم. فیلم و سریال نگاه کردن. غذا خوردن( بله سرگرمیه) . یوگا . خرید کردن . شمع سازی . ظروف سنگ مصنوعی ساختن . دوخت و دوز.
ᴴᵒʷ ᵈᵒ ᴵ ˡᵒᵒᵏ: خصوصیات ظاهری که دو تا چشم دارم ، دو تا دست و پا . درسته متاسفانه یک انسان هستم . خصوصیات اخلاقی و اینا هم : آدم ساکتی هستم و از تنهایی لذت میبرم و کمی حوصله و اعصاب ندارم ، اکثر اوقات خوابم میاد ههه ، مهربونم و همینا دیگه .
شما🛐🛐🛐
Beabadoobee🛐🛐🛐
سلیقه موسیقیت🛐🛐🛐
مرسییی★
ناظر بودم
★