قیافه من وقتی...........
7 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
قیافه من وقتی...........
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
من درک نمیکنم یه پست چجوری میتونه قدیمی شمرده باشه و با الان تستچی سازگار نباشه؟
واقعا نیاز نیست تا یه پست متفاوت منتشر میشه بیاید بگید که قدیمی شده و اینا
جدی میگم
درود
یه پست در رابطه با همین نحوه میم ساختن درست کردم
اگه میخوای بهش یه سری بزن
شاید تونستم کمکت کنم
نگاه کن قصد توهین ندارم و نمیخوام جور بدی بگم منطورم رو بدونی فقط
دفعه قبلم چند نفر گفتن الانم باز میگیم ، اینترنتیا رو نباید گذاشت باید خودت بسازی و اینا تکرارین ، اینا باشه فقط کاربرا میان و بد میگن و حق دارن ، اگر دفعه بعد دست ساز باشه خیلی بهتره
ممنون اگر میخونین
من سری بعد حتما دست ساز درست می کنم
ممنون از پیشنهادت
چیزی نگفتم
خواهش
حقققققق
یعنی حرفایی که باهم زدیم رو پاک کنم عزیزم؟
اگه دوست داری پاک کن🤓💗
جررررررر عالی بود
باشه عزیزم آتش بس🤝
🤝🏻💗
عزیزم چون توهین کردی پاک کردم پس چرا برای بقیه رو پاک نکردم
تو هم اگه مثل بقیه محترمانه میگفتی قدیمی شده یا زیاده یا سعی کن پست های بهتری بسازی نظرت رو پاک نمی کردم عزیزم
عزیزم خب پست رو دوست نداشتی قبول ولی حق توهین به پروفایل من و خود من رو اصلا نداری
منم سعی می کنم از این به بعد پست های بهتری بسازم
ببین عزیزم ، کابرایی که بهت میگن این پست ها قدیمی شده قصد هیت و بی احترامی به تو رو ندارن ، فقط دارن بهت میگن تا تو متوجه بشی و از این به بعد پست هایی بسازی که با الانه تستچی سازگار باشه و حمایت بشه
منم همینو گفتم بهش ولی کو گوش شنوا ؟؟تازه گرفت نظرایی که توی این پست دادم هم حذف کرد🤏🏻🥀