🙆🏻♀️: اهم اهم ... یک دو ... یک دو ... الو الو ... صدا به همه میرسه؟ 🍫: من این پست رو ۱۰ آوریل (تو گالریم تاریخ همین بود حال ندارم تبدیل کنم) ساختم ولی خب الان قرار داده میشه رو سایت ایحی ایحی 💁🏻♀️: از جایی که من خبرنگارم میخوام یسری از سختی های خبرنگاری رو براتون بگم و آره ... 💕: تا آخر پست باهام باشید
8 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
خبرنگار بودن خیلی سخته واقعا؛ موفق باشی خوشگل خانوومممم
بوسبوس😭💘
بهبه خسته نباشییی!😭🎀
مرسییتسبنامسشامنت😭
مینسو ایز دت یو.... ؟
عههههه جوجتسووووولحنللنیبتیبتفخ خوبییی؟
پشمامممممممممممم باورم نمیشه خودتیییییی یه ساله ازت خبر ندارمممم
هی میخواستم تو شاد بهت پیام بدم آخرش ندادمستتسسجستسم
هعییی
مینسو از کجا میتونم برم خبراتو ببینم؟
تو گفتگو برات میگم
وای من 6 ساله خبرگزار پانا هستم رتستی تو توی چه شهری هستی
واقعا سخته خبرگزاری یعنی یک روز کاملت براش میره حتی ممکنه ارسال نشهههه
آرهههه من گیلانم، تالش تو کجایی
من شیرازم خود شیراز برو تو پانا بنویس آیناز غلامی همش پاک شده و باگ خورده فقط یدونه ویدیوم هست
اسمتو شنیدم فکر کنمممم
آرههه منم یه خبر داشتم صفحه اصلی هم رفت
قالب سایتو عوض کردن خبر منم محو شد😭😭😭😭😭😭😭
ارهه
عالی بود💞
منم دوست دارم خبرنگار شم🥲
خدایی سخته،واقعا داری زحمت میکشی🌷😟
فقط میشه بگی که چه شکلی خبرنگار شدی ؟
پولی هم میگیری؟ و از چند سالگی شروع کردی؟😦
دیگه عادت کردممم
آموزش و پرورش یه سازمانی زیرنظر داره به نام سازمان دانشآموزی که دوتا تشکل داره تشکل پیشتازان و تشکل پانا درواقع پانا یه خبرگزاری دانشآموزی هست که همه اخباری که درش وجود داره توسط دانش آموزا تهیه میشه و توسط رابط استانی به تهران ارسال میشن و اونجا تائید میشن( اونا آدم بزرگن)
و اینکه نه ... خبرنگارا اصالا حقوقی ندارن و اکثرا در کنار یک کار دیگه خبرنگاری رو انجام میدن چون برای کسب درآمد کافی نیست و ماهم که دانشآموزیم ... من تقریبا از ۱۰ سالگی
چه جالب😧
موفق باشی✋🏻🌷
عالییی بود ناز💘😦