1 هفته پیش 7 اسلاید 147 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی کیپاپ (K-pop)

نظرات بازدیدکنندگان (17)
  • ببخشید من میخوام تحلیل آهنگ نرمالو بسازم و مری گو روند مشکلی نداری که؟؟؟؟

  • عالیییی خسته نباشی فقط یه سوال دارم میشع بهم بگی توی پینترست چی میزنی که برای کاور پستت همچین عکسی میاد؟ممنون میشم بهم بگی

    • ممنونم.
      کاور پست هام را خودم درست میکنم... اگه دوست داری میتونم آموزششون بدم و همه اورلی ها را توی پستم بذارم.
      برای عکس فقط به کسی که مربوط به پست باشه نیاز داریم(بهتره عکس قدیمی نباشه) مثلا اگه بخوای پستی درباره تحلیل فلان آهنگ گروه استری کیدز بسازی از یکی از اعضای اسکیز عکس بذاری.
      به دو تا عکس نیاز داریم بهتره هر دو عکس از یک نفر و توی یک استایل ولی با ژست های متفاوت باشه.
      بعد توی اینشات عکس ها را کنار هم میذاریم و اورلی ها را روش میذاریم...
      الان یک پست میسازم و کامل آموزشش میدم.

    • اره خیلی نیاز دارم ممنونت میشم

  • خیلی آهنگ آرامش‌بخشیه.
    واقعا سرش آدم بغضش می‌گیره🥲
    اینکه بنگتن بعد از این همه دوری اینجور آهنگی با این متن تأثیرگذار نوشتن و منتشر کردن، واقعا خیلی با ارزشه💜

  • تا ابد عاشق اهنگ come over و وایبش میمونمممم این اهنگ شاهکارههههه😭😭💘🛐✨

  • خسته نباشی سازنده بفرما شوکولات بمیل🍬
    +تحلیل قشنگی بود و خوشم اومد.(من معمولا درباره تحلیل ها نظر نمیدم و علاقه ای ندارم ولی وقتی آهنگ جدید بنگتن باشه چرا که نظر هم میدم!) از پست لذت بردم و آهنگ هم، از ملودی تا متن نسبت به البوم اریرانگ برجسته تر (بخاطر معنی و ریتم) خودشو نشون داد.💘
    امیدوارم یه کنسرت بنگتن نصیب همه آرمی ها (مخصوصا ایرانی ها) شه💁🏼‍♀

  • آهنگ خیلی خوبیه متنشم عالیه✨

  • اگه اهنگی میتونس حس ارمی ایرانی به بنگتن باشه قطعاcome overبود..💔'

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.