درودد نازبلاهای وانی چطورید؟😭این پست مربوط به خبرنامه ۴۰ و بلاگ امروزه که کاربرا باید بین دو نئون زرد و آبی انتخاب میکردن و تا ۵ تیر هر گروهی که افراد بیشتری توش بودن برنده میشد،اگر کسی بلاگ بوده و توی پست نیست معذرت میخوام ندیدم😭💝
8 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
آفرین به جماعت زرد هااا
زرد ها برنده اننن
تکذیبب
خیرر
نه به آبی بودن
فقط زرد باشید ✌✌✌
نخیر فقط آبی😾
بیادددببب
وانیل خیلی بیادبی منم زردم خببب 😭😭😭🤣✊🏻✊🏻
یوهاهاهاها-
((((
زنده باد آبی
آبی فوراور
نههه
عالیییی بود مثل همیشه😭✨
فداتشمم😭
خدانکنه ظنیکه😭
هرکی زرده اگه آبی کنه من 2000 امتیاز میدم بهش فقط آبی کنه و این کامنتو ریپ بزنه
عه
من زرد بودم الان ابی کردم
بیادب داری رشوه میدیی ؟؟
همینطوری
من از همون اول آبی بودن
هورااا
عالی بوددد خسته نباشیییی
مرسیی
گودرت تیم آبی💪🏻💪🏻💪🏻💪🏻
یس
بهبه